Cerca nel blog

lunedì 27 febbraio 2012

“ A passiata“ di Giovanni Giardina 27-02-2012-

Io’  prima  ca  u  juornu  lu  cuminciu
ca  tazza  e  latti   io,’  m’assiettu  e  manciu,
mi  fazzu    dopu  na  caminatedda
ammenu  mi  svagu  n’ura,  i  scirivedda.
Si  n’ta  strata  scuntru  u  ringuliusu,
u  scansu  cumu,  si  scansa  u  purtusu,
si gia’ i  luntanu  sientu  camurri’a
io’  subbitu  giru i  spaddi  e canciu  via.
Mai,  haiu  statu  amanti  di  curtigghia,
mi  fazzu  sulu   l’affari   da  famigghia,
puru  n’to  bar, si  io’ sientu  fracassu,
m’assiettu   i  latu,   e  ma  fazzu  arrassu.   
Intantu  ‘un  manca  mai  u  malandatu
ca  scusa  du  cafe’,  s’assetta  o  latu
ca  seggia  avanti  e  i  supa  chi  carcagni
cumincia  la  so  predica  e  i  so  lagni.
Mentri  cu  chistu,  gia’ mi doli a testa,
n’arriva  n’autru,  e  si  fasci  puostu
ormai  ca  matinata  e’  ruvinata
speriamu,  c’ammenu  chistu  cancia   sonata: 
Io  sono   segretario  del  partito
scusate  l’ardire,  se  ci  metto  il  dito,
ho qui’ la lista  e tutto il  mio programma
e  nella  borsa ,  tutto  il  fotogramma.
Io  son  rappresentante  della  destra,
vi  esorto  a  non  votar  per  la  sinistra,
noi  soli , vi  possiamo  garantire,
pane,  lavoro,  e  anche  l’avvenire.
 Io’ ora  a  chistu  ci  vulissi   diri :
 si chistu  esti  modu  di  agiri ? 
 cu  tanta  genti  ch’esti   n’mienzu  a strata ,
 a  mmi  mi  veni  a  fasci  sta  Traviata  ?
Ormai a  Lipari,   divinto’  na  prassi,
 pirdieru  i  suvari  e  vannu  circannu  i  nassi,
 n’te  bar  calanu  i  rizzi,  stannu  agghuattati,
 pi   m’brugghiuliari  a  genti  cum’acchiati.
Cu  l’esperienza   mia , canciu   discursu,
 pirchi’ n’ta  l’anni  mia,  mi  fisci  l’ossa,
 ci  dugnu  cuntu  a  tutti  cumu  on  fissa,
 e  mi  nn’aggiru   a  casa   cu  me  passu..
Iuornu  pi  iuornu  a  stissa  tiritera,
 di  ora,  finu  a  quannu  e’  primavera
 intantu   pi  nun  sentiri’  minchiati
 io’ nun  mi  fazzu  cchiu’,  mancu  i  passiati.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.