Cerca nel blog

sabato 11 febbraio 2012

Pirchi’ cu l’i.n.p.s…oggi si po’ campari ? di Giovanni Giardina -2012


Passaru  i  jorna  mia, mi  fisci  ranni
e  vaiu  sbattiennu  a  testa  a  tutti  vanni
mi  fazzu  forza  e  mi  dugnu  aiutu
ma sugnu stancu  e sugnu  strudutu.

Quannu  io’  travagghiava,  era  scircatu,
ora  c’on  siervu  cchiu’,  sugnu  scansatu,
scuntru  l’amicu  i  sempri,  salutu   m’pasci
mi  fa’ na  giriata  e  culu   e  si ‘nni  vasci.

Pi  junta  i  tassi  fuoru  na’  ruvina
e  poviri  ‘nni  rumpieru   gia’ a  carina.
Ma i  liggi  parlanu   chiari… su  trasparenti 
e  cchiu’ i  lieggi  e  cchiu’  ‘un  capisci  nenti.

Finieru  i  bieddi   tiempi  di  la  pinna,
tiranu   cunti  e  cu  spinna,  spinna,
prima  si  usavanu   i  calcolatrici
ora  a  buttana  d’iddi  e  cu  li  fisci.

Ammatuli   ca  ci  cierchi  chiarimenti
ti  fannu   jttari  u  sangu  a  documenti
oggi   su  tutta  genti   prevenuta
miegghiu  ti  sarvi  u  sciatu…nuddu  t’ascuta !

Passu  li  jorna  mia  pigghiannu  appunti
pi  fari  quatrari  tutti  quanti  i  cunti
ora  ca  m’havia  un  puocu  arripusari,
‘un  sacciu  cchiu’,  chi  pisci  haiu  a  pigghiari!

 Mi  discinu: ‘un  ci  pinsari !  ‘vatti  a  svagari’!
pero’  ‘ssa  sigaretta  tu  l’ha  lassari  !
sinno’  t’attuppa   l’aorta,  e  pua  cripari !
Pirchi’:   cu  l’i.n.p.s….oggi  si  po’ campari ??


                                                                                                            Lipari- 05-02-2012 .

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.