Cerca nel blog

mercoledì 6 marzo 2013

Mi chianciu a chiddi…… rielaborata da G. Giardina 04-03-2013


Cu vutò  destra e  sinistra, cu vutò per cinque stelle
c’è cu  è c’on  vota  cchiù,

C’è c’un voli a  Beppe Grillu  c’è cu cerca  i cunvincillu,
stiamo andando sempre  giù !

Malanova chi ssu  bieddi ! Tutti sti puddiscineddi !
Prima ancora  i cuminciàri , si continuanu  a scannàri
ormai a genti ‘un cunta  cchiù.

A mia  unni mi chiovi mi sciddica,
a mia mi sdilassa  la musica,
dici u proverbiu a corda è ruppa  ruppa
ci va ‘nto mienzu cu è ca nun ci curpa….

Intantu a mia ,unni mi chiovi mi sciddica,
cu mia, a genti l’ossa si rusica,
cu c’esti, c’esti , cu è chi si nni  futti,
già chiddi i prima u pilu, nnu  llisciaru a tutti. 

Puru u Papa ch’esti  anzianu ,
si nni iù du Vaticanu
pirchì  fuorzi ‘unn’havia cchìù ;
O fu un juocu di pressioni,
pu ritornu i Berlusconi,
ca mullò tuttu  e si  nni  iù !

C’è cu spera di canciàri,
c’è cu è stancu d’aspittàri :
Ma se sballa anche il cervello
qui succederà un  macello…
pirchì a genti ‘unni  pò cchiù !

A mia unni mi chiovi mi sciddica
leggero, svulazzu cumu na puddura .
sarà pirchì mi fidu ancora da raggiuni,
o è pirchì  ‘un mi fidu cchiù di sti latruni,

Ripietu  a mia , unni mi chiovi mi sciddica
ormai,  solo un  pinsiero  mi logora  ,

Mi fisci  ranni e  staiu pi  lassàri
mi chianciu a chiddi, ca continuanu  a  spiràri…
e cantu a mia….bye - bye .

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.