Cerca nel blog

sabato 23 giugno 2012

Si io' fussi (di Giovanni Giardina)


                                  Quantu  ti  vuogghiu  beni Lipari mia!
                                  ma chiddu c’haiu’‘nto cori, u sapi Diu,
                                  io’ suoffru e mi turmientu tutti i jorna,
                                  pi chiddi  ca ‘un’ hannu cchiu’ vriogna .
                                
                                  A matina, quannu abbrisci la jurnata,
                                  prima di tuttu a Diu ci sciercu  aiutu,
                                  poi curru  pu  paisi , cumu on  pazzu,
                                  pi vidiri biddizzi ca nun’hannu prezzu.

                                  Na vota eri china di merletti e pizzi
                                  e ora si sulu china di palazzi,
                                  giru pi ,strati, e ‘un mi dugnu  pasci,
                                  vidiennu cumu ti inchieru, tutta di pisci.

                                  Ancora quannu l’eolianu era  sanu,
                                  pi tradizioni amava u  stili eolianu,
                                  a casa  sa fasci’a  unn’era  era,
                                  ma sulu du stanzi, u bagghiu chi pulera.

                                  Poi: i malantrini ti usaru cu  distrizza
                                  sfregiaru  tutta quantu a to biddizza,
                                  ca scusa du turismu, vinni u mumientu,
                                  ca ti  inchieru  china  di cimientu.

                                  Io’quannu  truovu cartullini  viecchi,
                                  mi rapu l’uocchi  e attisu  i  ricchi;
                                  Eri  na virginedda ,  quant’eri  bedda !
                                  cumu on presepiu chinu i pasturedda !.

                                  Ancora ‘un siti stanchi  i  speculari?
                                  Ancora ‘un siti stanchi  i  snaturari?
                                  Ancora ‘un siti stanchi di manciari?
 
                                  Ca scusa co n’abbasta cchiu’a banchina,
                                  nni vuliti distruggiri i prai cu tutta a rina.   
                                  e dopu ca finiti di  manciari,
                                  nni resta sulu u cimientu  jttatu a mari!

                                  Si io’ fussi   U Sinnacu di Lipari……….vi firmassi.
           .                      Si io’ fussi   A Madonna i portu salvu…vi castiassi
                                  Si io’ fussi   San Cosimu e Damianu…..vi purgassi
                                  Si io’ fussi   a Natura….....................vi distruggissi.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.